ارغوان
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 15 نفر
بارديد ديروز : 14 نفر
بازديد هفته : 42 نفر
بازديد ماه : 175 نفر
بازديد سال : 2,532 نفر
بازديد کلي : 6,965 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

قیمت لپ تاپ

laptopما اغلب از کاربران خود این سؤال را میپرسیم که برای انتخاب laptop قیمت اولین اولویت آنها است؟ چراکه با نوسانات این روزهای بازار قیمت بروز لپتاپها هم در حال تغییر هستند. اما اینکه کاربران به کدام سایت اعتماد کنند اولویت بعدی است. ما با سالها تجربه در این زمینه شما را در خرید لپتاپ با قیمت مناسب یاری میکنیم تا بتوانید از بهترین قیمت لپتاپ اطلاع پیدا کنید. همینالان به متخصصان ما در پشتیبانی سایت پیام داده تا بهترین مشاوره و لیست قیمت لپتاپها را دریافت کنید. اولین نکتهای که برای خرید لپتاپ خوب با قیمت مناسب باید بدانید این است که کدام لپ تاپ را بخریم؟ خوب اگر شما زیاد جابهجا میشوید و نیاز به یک کامپیوتر قابلحمل و پرتابل دارید، اولترابوک برای شما گزینه مناسبی است. در غیر این صورت به لپتاپ نیاز پیدا خواهید کرد. بیشترین استفادهکنندگان لبتاپ دانشجویان، دانشآموزان، مهندسین و گیمرها هستند که خرید لپتاپ با قیمت عالی از اولویتهای آنها است. لپتاپها همان کامپیوترهای رومیزی و شخصی هستند و نوتبوک نیز نام دیگر این محصول است.

  • استفاده از لپ تاپ ها در بانک ها و سازمان های دولتی
  • نمایشگر: ۱۴ اینچی با وضوح Full HD
  • کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 با ۴ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  • کارت گرافیک Radeon RX 5500M
  • ظرفیت SSD: دویست و پنجاه و شش گیگابایت
  • گوشیهای پایینرده
  • کارت گرافیک Geforce GTX 1660Ti با ۶ گیگا بایت حافظه گرافیکی
  • صفحه کلید با قابلیت تاشو بودن

laptopپس در نصب این فن ها دقت لازم را داشته باشید. پنل پشت کیس را ببندید. کامپیوتر را به برق وصل کنید. مانیتور را با استفاده از پورت های مربوط به کارت گرافیک در پشت کیس متصل کنید. کی بورد و موس را نیز به پورت های usb موجود در پشت یا جلو کیس وصل کنید. قبل از اینکه سیستم عامل را نصب کنید هیچ دستگاه دیگری را به کامپیوتر وصل نکنید. کامپیوتر را روشن کنید. در حال حاظر کار خاصی را نمی توانید انجام دهید زیرا هنوز سیستم عامل را نصب نکرده اید اما می توانید مطمئن شوید که تمامی قطعات همچون فن به درستی نصب شده و کار می کنند. ممکن است نیاز باشد تا کامپیوتر رابرای بوت شدن از روی CD یا USB تنظیم کنید. بار اولی که کامپیوتر را روشن می کنید به تنظیمات BIOS بروید و از طریق منوی BOOT، تنظیم کنید که می خواهید سیستم عامل از روی کدام درایو بوت شود. سیستم عامل مورد نظر را نصب کنید. بر روی کامپیوتر های شخصی می توانید سیستم عامل های ویندوز و یا لینوکس را نصب کنید.ویندوز غیر رایگان است اما تقریبا با تمام برنامه های کاربردی سازگاری دارد. لینوکس رایگان است و توسط برخی از توسعه دهندگان پشتیبانی می شود و بسیاری از برنامه هایی که توسط ویندوز پشتیبانی می شود روی لینوکس به درستی کار نمی کند . همچنین بر خی از سخت افزار ها نیز روی آن به درستی کار نمی کنند. نصب درایو ها بعد از نصب سیستم عامل اولین کاری که باید انجام دهید نصب درایو های مربوط به سخت افزار هاست.

ده اسرار: نحوه استفاده لپ تاپ برای ایجاد یک موفق شرکت(محصول)

صفحه نمایش به همراه کیبورد و تاچ پد 3 قطعه اصلی هستند که تمام تعامل شما با لپ تاپ به وسیله یکی از آنهاست. فرضا صفحه نمایش لپ تاپی مناسب گیمینگ است که کیفیتش حداقل 1080p باشد، از نرخ رفرش بالاتر از 60Hz پشتیبانی بکند، حداکثر روشنایی اش حداقل بالای 250 نیت باشد. صفحه نمایش های IPS نسبت به صفحه نمایش های TFT زاویه دید بهتر و روشنایی بیشتری دارند. ضمن اینکه کمتر لپ تاپی با صفحه نمایش OLED پیدا میشود اما اگر یک لپ تاپ با صفحه نمایش OLED پیدا کنید قطعا از کنتراست و رنگ های آن شگفت زده خواهید شد! جدای از تراکم پیکسل یا همان رزولوشن، شما باید به نرخ رفرش هم در لپ تاپ های گیمینگ توجه ویژه ای داشته باشید. لپ تاپ هایی که نرخ رفرش بالای 120 هرتز دارند، به شما در بازی هایی که نرخ فریم بالایی نیاز دارید نیز کمک میکنند. نرخ رفرش که با واحد Hz بیان میشود با نرخ فریم کاملا متفاوت است اما مکمل نرخ فریم یک نمایشگر با نرخ رفرش بالاست!

نه نکته در مورد لپ تاپ که امروز می‌توانید استفاده کنید

laptopهمانطور که با معنای کالای استوک آشنا شدید، این دسته از کالاها بعد از انبار کردن در درجهبندیهای A، B، C و D قرار میگیرند. بدین ترتیب، شما هنگام خرید لپ تاپ استوک انگار کالایی خریداری کردهاید که دست نخورده و کاملاً نو باقی مانده است. این دسته از کالاها درجه A دارند و با اطمینان نو بودن به شما فروخته میشود. پس هنگامی که حرف از لپ تاپ استوک به میان میآید، ذهن شما نباید به سمت لپتاپهای دست دوم و معیوب برود. تنها معنایی که برای کار لپ تاپهای دست دوم وجود دارد، کالاهای ذخیره شده در انبار است. آیا خرید لپ تاپ استوک در ایران پیشنهاد می شود؟ قیمت و کیفیت فوقالعاده برای هر فردی وسوسهکننده است. اما همیشه در ایران کالاهای کار کرده یا استوک انتخاب مناسبی به نظر نمیرسد. مخصوصا این روزها که افراد سودجو در بازار بسیار هستند. از طرفی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر میتواند تمام دلهره و نگرانیهای خرید لپ تاپ استوک را از بین ببرد.

laptopبه دلیل تنوع رشته های دانشجویی و شرایط متفاوت رشته های مختلف ارائه تعریفی مشخص از نوع نرم افزار و سخت افزار های که در شرایط دانشجویی مورد استفاده قرار میگیرند کار سختی میباشد. پس بطور کلی لپ تاپ هایی که مورد استفاده دانشجویان قرار میگیرند باید دارای مشخصه های خاصی باشد که در استفاده طولانی مدت پاسخگوی نیاز آنها باشد و هم کار با آن خسته کننده و طاقت فرسا نباشد. به دلیل شرایط اقتصادی قشر دانشجو، بهترین گزینه تهیه لپ تاپ برای این گروه خرید لپ تاپ استوک است چون قیمت لپ تاپ استوک برای انجام کارهای دانشجویی به صرفه و مناسب میباشد. لپ تاپ استوک دانش آموزی یا لپ تاپ دانش آموزی چیست؟ امروزه با توجه به پیشرفتهایی که در زمینه تکنولوژی آموزشی اتفاق افتاده است. دانش آموزان و والدین آنها تمایل دارند تا برای درس خواندن، تحقیق کردن و بالا بردن کیفیت آموزشی از فضای مجازی استفاده نمایند.

باز کردن Mike در رایانه

لپ تاپ کاربرد گستردهای در زمینههای مختلف بهداشتی ، دارایی و سازمانهای دولتی دارد. در پزشکی ، رایانهها و لپ تاپها طیف وسیعی از تشخیص بیماریها را دارند. دستگاههای سونوگرافی ، MRI و توموگرافی برای تشخیص و درمان بیماریها استفاده میشود. بیمارستانها و پزشکان همچنین از پایگاههای داده برای پرونده پزشکی خود ، برای پردازش تجزیه و تحلیل آزمایشات پزشکی و پیگیری درمان استفاده میکنند. بانکها از لپ تاپ و رایانه برای ثبت ، تسریع و تعیین میلیونها معامله مشتری در نمایندگیهای خود یا هر جای دنیا استفاده میکنند. بانکها از فناوریهای نرم افزاری و سخت افزاری برای غیر متمرکز کردن حجم عملیات در نمایندگیهای خود ، ارائه راحتی و دسترسی به صورت شبانه روزی استفاده میکنند. نمونههایی از این منابع عبارتند از دستگاههای خودپرداز ، بانکداری آنلاین و بانکداری تلفن همراه. به لطف رایانهها و سرورهای مرکزی ، بانکها میتوانند میلیونها تراکنش بین بانکی روزانه را با سرعت و دقت پشتیبانی کنند.

مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است.

واژه ی استوک (Stock) در لپ تاپ استوک به معنای یک ویژگی خاص برای آن است. این واژه ی لاتین در بازارهای اروپایی یک معنا و در بازار ایران معنای کاملا متفاوتی دارد. در بازارهای اروپا و آمریکا، عبارت لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی اختصاص داده میشود که به هر دلیلی فروش نرفته اند و در انبار فروشگاه های بزرگ باقی مانده اند. بنابراین این فروشگاه ها بنا به دلایلی همچون عدم پرداخت مالیات مجدد، تخلیه ی انبار و نیز افزایش نقدینگی برای خرید کالاهای جدید، محصولات خود را در حراج و با قیمتی پایین تر به فروش میرسانند. بنابراین اینکه در ایران به لپ تاپ های دست دوم لپ تاپ استوک میگویند اشتباه است. A به فروش میرسند. در نتیجه برخلاف تعریفی که برای استوک در کشور ما وجود دارد. مورد استفاده قرار نگرفته و کاملا نو است. فقط در انبار باقی مانده است. فصل فروش آن گذشته و محصول نسبتا قدیمی شده است. در نتیجه به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می رسد.

چهار پیشنهادات آن می‌تواند تغییر راه شما لپ تاپ

laptopاز نظر سخت افزاری هم معمولا نوت بوک ها ضعیف تر هستند و غالبا درایو نوری ندارند و بیشتر برای کار های روزمره طراحی شدهاند. خرید لپ تاپ ارزان یا گران قیمت؟ دسته سوم برای کسانی است که خیلی از لپ تاپ استفاده میکنند و سرعت و عملکرد سخت افزاری برای آنها خیلی مهم است (مثل کسانی که در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ به صورت حرفه ای فعالیت می کنند). لپ تاپ های پر قدرت دارای قیمت بالاتر، CPU قوی و رم بالای ۱۶ گیگ و … لپ تاپ گیمینگ هم وجود دارد که مختص گیمرها و کسانی است که عاشق بازی هستند و به راحتی برای آن هزینه می کنند. برای خرید لپ تاپ گیمینگ استانداردها بالاتر میرود و قیمت هم به همین تناسب گران تر خواهد بود. در این محصولات علاوه بر قدرت بالای پردازشی طراحی خاص بدنه هم مورد توجه قرار گرفته است. حال که نیاز خود را سنجیدید برای خرید بهترین لپ تاپ باید به نکاتی توجه کنید.

  • کارت گرافیک قوی دارند
  • امکان جابجایی راحتتر از کامپیوترهای رومیزی
  • لپ تاپ ASUS VivoBook R528EP
  • تعمیرات مقاومت تلویزیون
  • جزو لپ تاپ های میان رده
  • دارای ۱ ترابایت SSD NVMe

laptopاگر قصد دارید با لپ تاپ اسکرین شات بگیرید ولی با نحوه انجام این کار آشنایی ندارید، تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به 8 روش عکس گرفتن از صفحه مانیتور لپ تاپ را به شما آموزش دهیم. اسکرین شات یکی از کاربردیترین قابلیتهایی است که امروزه بسیار از آن استفاده میشود. این قابلیت به راحتی در گوشیهای هوشمند و همچنین لپ تاپ ها قابل استفاده است. اخیرا در مقالهای با عنوان “آموزش ضبط اسکرین شات در گوشی های هواوی” نحوه گرفتن اسکرین شات در گوشی های هواوی را به شما آموزش دادیم. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه میتوان با لپ تاپ اسکرین شات گرفت؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به آموزش اسکرین شات گرفتن از لپ تاپ بپردازیم. چگونه از صفحه لب تاپ اسکرین شات بگیریم؟ اسکرین شات از لپ تاپ روشهای مختلفی دارد. شما میتوانید با استفاده از ابزارهای پیش فرض ویندوز از صفحه مانیتور خود عکس بگیرید یا به اصطلاح اسکرین شات بگیرید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 37
[ سه شنبه 18 بهمن 1401 ] [ 11:10 ] [ حمید ]
آخرين مطالب ارسالي
دندان پزشک متخصص تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
لپ تاپ استوک hp zbook تاريخ : جمعه 31 فروردین 1403
سم زدایی بدن با دستگاه تاريخ : شنبه 18 فروردین 1403
dell precision قیمت تاريخ : شنبه 18 فروردین 1403
پر شدن هاست در وردپرس تاريخ : یکشنبه 13 اسفند 1402
مهم‌ترین فاکتورهای سئو از زبان گوگل تاريخ : یکشنبه 13 اسفند 1402
سئو خارجی چیست؟ تاريخ : سه شنبه 08 اسفند 1402
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
موضوعات
ارایشی و بهداشتی
وب سایت
آرشيو
جست و جو